Jesteś tutaj:

CRM ACT

Customer Relationship Management - ACT

           Firmy działające w  obecnych realiach  muszą  analizować potrzeby klientów i wyprzedzać ich oczekiwania.   Brak dedykowanego oprogramowania pozwala  na przechowywanie informacji w wielu miejscach dane te są  powielane  bez żadnej kontroli  w wyniku czego mogą być nadmiarowe niezsynchronizowane lub niedokładne. Celem wdrożenia systemu CRM  jest osiągniecie wymiernych rezultatów biznesowych. Firma potrzebuje elastycznego narzędzia opartego na rolach  które zapewni wgląd w czasie rzeczywistym potrzebne dane w każdym momencie interakcji z klientem.  Znaczy to że choć rozwiązanie CRM musi być kompleksowe to wykorzystywana technologia powinna być łatwa w obsłudze i prosta do nauczenia.                                                                                                                       

System CRM  daje możliwość kompleksowego wglądu w działania dotyczące sprzedaży, marketingu  i obsługi klientów dzięki czemu daje możliwość firmom uzyskać strategiczne  korzyści poprzez wykorzystanie  wszystkich  gromadzonych informacji podczas kontaktu z klientem. Dzisiejszy CRM to system który  musi pomagać firmom w pełni ukierunkować się na klienta, po przez udostępnianie  narzędzi technicznych służących do rozpoznawania  specyficznych potrzeb poszczególnych klientów. Również zdolność firmy do dalszego rozwoju zależy od jej umiejętności przyciągania nowych klientów. Co jest możliwe  tylko i wyłącznie z trafną  i rzetelną informacją o danym podmiocie                           

Wiadomo że koszt  pozyskania  nowego klienta może być pięciokrotnie wyższy od kosztu sprzedaży większej liczby produktów i usług  klientowi już posiadanemu, tak więc pielęgnowanie kontaktów z klientami ma bardzo duże znaczenie  dla sukcesu firmy a możliwie jedynie z dedykowanym system CRM. Współczynnik Zatrzymanych klientów wzrasta gdy klienci czują się doceniani i poświęca im się odpowiednio dużo uwagi. Wspierając swoje działania systemem CRM który pomaga rozpoznawać klientów i traktować ich podmiotowo, firma zmniejsza ryzyko  utraty klienta na rzecz konkurencji.                                                                                                                                                      Aby zapewnić  naprawdę znakomitą obsługę klientów firma musi stale wymiernie oceniać, udoskonalać i usprawniać procesy obsługi. Najłatwiej taki proces  wspierać  dedykowanym oprogramowaniem.

Dlatego chcieli byśmy Państwa zaprosić  do zapoznania z Systemem CRM – ACT  który to posiada i wspiera swoja funkcjonalnością sprzedaż. Zwiększa efektywność swoich działań korzystając z możliwości pozyskiwania leadów sprzedażowych, precyzyjnej analizy danych, prowadzenia kampanii marketingowych  i monitorowania skuteczności podjętych działań.

Zapraszamy do kontaktu  i umozliwienia Nam zaprezentowania oprogramowania CRM ACT u Państwa w Firmie.